5 תשובות
אני לא יודעת, לך לדיאטנית או משהו
אנונימית
לא נורא חבר, זה לוקח זמן.
בונים ביטחון לאט עם הזמן
תלך למאמן שיבנה לך תפריט ותכנית אימונים
תשקיע ותקשיב לו .
3 קילו זה לא משהו שרואים
כשזה יהיה 10 אתה כבר תתחיל לראות
להמשיך ולהתמיד, בסוף יראו
תאמיני אם יש לך רצון אתה יכול להגיע בול למראה שתרצה להרזות זה לא דבר קל זה אם הזמן תתמיד ותתוצאה כבר תראה