התחברות
הרשמה
אני אוהבת את הגוף שלי אבל אני שטוחה רצח ואני בכיתה ט'
16 בספטמבר 2019, 20:23
גוף
2 תשובות
אל תדאגי את תגדלי וגם אם לא זה באמת גם נפלא זה לא משנה הגודל העיקר שתהיי בן אדם טוב
מ
מי הכי מאמי חלון
אוקי
מ
מפגרת רצח
באותו הנושא:
אני השניה הכי שטוחה בכיתה איך להפסיק להיות עצובה מכך שלא ישימו עלי?:, (
אם אני רזה ממש בכל הגוף (תת משקל) וגם בבטן (אבל אין לי בטן שטוחה וקוביות), ואני רוצה שיהיה לי, איך לעשות את זה?
אני בכיתה י' בת 15 ואני שטוחה
שאלה לבנות איך בודקים מידת חזייה אני לא יודעת את המידה שלי, ואני בכיתה ח ועדיין לובשת גוזיות ואני לא שטוחה איך בפעם הראשונה, ידעתם לבחור
מה יותר יפה לאישה? בטן שטוחה שטוחה / שטוחה קוביות / גוף גיטרה / בטן שטוחה עם כרס קטנה / יותר מלאה
בנים אתם אוהבים גוף של בת שיש מה לתפוס וגם הכל מכובד או הכל שטוח?
אני בת 15 עולה לכיתה י' ואני שטוחה רצח
מישהי שטוחה שמנסה להראות שיש לה גוף או מישהי שיש לה גוף ולא לחוצה לחשוף אותו ?
הבטן שלי שטוחה ואני ממוצעת מבחינת משקל גוף (שוקלת 52 וגובה 159 ס"מ), ואני רוצה
B80 לילדה בכיתה ח זה שטוחה?
אני עולה לכיתה י ואני מידה B75 אני עד כדי כך שטוחה?!