4 תשובות
אולי תרשמי לחוג שאת אוהבת של ספורט
אין לך מה לרצות להתאבד בגלל זה...
תעשי ספורט וזה ממש יעזור לל
שואל השאלה:
אני גרועה בספורט.רצה חמש מטר ומתנשמת כמו אחרי מרתון.
אנונימית
את יכולה לעשות הליכות ואת לא צריכה להיות בדיכאון בגלל זה ותנסי לאכול בריא