4 תשובות
אולי תרשמי לחוג שאת אוהבת של ספורט
אין לך מה לרצות להתאבד בגלל זה...
תעשי ספורט וזה ממש יעזור לל
תעשי ספורט וזה ממש יעזור לל
שואל השאלה:
אני גרועה בספורט.רצה חמש מטר ומתנשמת כמו אחרי מרתון.
אני גרועה בספורט.רצה חמש מטר ומתנשמת כמו אחרי מרתון.
אנונימית
את יכולה לעשות הליכות ואת לא צריכה להיות בדיכאון בגלל זה ותנסי לאכול בריא