9 תשובות
יין זה אכן טעם נרכש
ממליצה לך להתחיל עם לבן ואז להמשיך לאדום, לבן הרבה יותר עדין
ממליצה לך להתחיל עם לבן ואז להמשיך לאדום, לבן הרבה יותר עדין
יש באמת מגעילים אם זה יבש מידי ואת באמת לא רגילה אבל זה לפעמים כן טעם נרכש
כן זה די טעם נרכש אבל יש כל מיי סוגי יין אילו שתית?
אני שותה יין בגלל הדת, זה נרכש
שואל השאלה:
יין מרלו או משהו כזה
יין מרלו או משהו כזה
אנונימית
לי זה לא טעים חוץ משמפניה
ולא נראה לי שאי פעם "ארכוש" את הטעם הזה
בירה משום מה טעימה לי יותר למרות שאומרים שזה מגעיל
ולא נראה לי שאי פעם "ארכוש" את הטעם הזה
בירה משום מה טעימה לי יותר למרות שאומרים שזה מגעיל
תתחילי בחצי יבש,כל פעם קצת וזה יהיה לך פחות מר
לא כל יין הוא טעים, יש כאלה שאני שותה וזה לא עובר בגרון לא משנה מה.
צריך למצוא יין שאוהבים, לשתות טיפה על השפתיים ולשון והתרגל לטעם.
צריך למצוא יין שאוהבים, לשתות טיפה על השפתיים ולשון והתרגל לטעם.
פשוט אל תשתה מה הבעיה, לא שיזיק לך לא לשתות אלכוהול
באותו הנושא: