4 תשובות
לפי דעתי את צריכה לשתף את אבא שלך
ואז לדבר איתה על זה ולהסביר לה
שזה לא לעניין וכנראה היא פשוט לא שמה לב לזה וזה מבלי כוונה
לכתוב לה מכתב ולשים לה בחדר שתיקרא ובו תסבירי לה איך את מרגישה או שתחכי ליום שיהיה לה מצב רוח טוב ותדברי איתה אבל בצורה בוגרת ורצינית
אנונימית
שבי איתה על זה, דברי איתה, היא אמא שלך היא אוהבת אותך הכי הרבה בעולם! תסבירי לה את הרגשות שלך, סמכי עליי זה תמיד עובד, פשוט תפתחי אליה❤
אני מודה גם הקשר שלי עם אמא שלי לא תמיד טוב.
לא ככ כיף להיות במצב הזה שכולם נגדך בבית שלך תאמיני לי אני מבינה אותך
פשוט תתאפקי על תתני לזה להשפיע עליך
ואם זה ממש מפריע לך תדברי איתה על זה ותמצאו פיתרון טוב
באותו הנושא: