מאז שאני זוכרת את עצמי אני תמיד זוכרת את עצמי רבה איתה , אנחנו רבות כל שבוע באמת כל שבוע אפילו יותר מפעם אחת ופעם ב זה מגיע לריב שהוא פיצוץ לא אמיתי אני באמת מרגישה שאני לא יכולה לסבול אותה כבר ולא יכולה לשמוע אותה ולא משנה מה אני עושה זה לא טוב בשבילה והיא תריב איתי ואני כל השנים האלה שהינו רבות גם הייתי מתחילה לריב איתה אבל בזמן האחרון התבגרתי מאוד והפסקתי להתחיל לריב ומיתנתי את עצמי מאןד אבל היא עדין ממשיכה לריב איתי ופשוט קשה לי להתעלם מזה ואני גם רבה איתה ואני לא יגיד שיש פה התעללות חס וחלילה אבל זה כבר נהיה בלתי נסבל כל הריבים האלו כל שיחת טלפון ממנה אני כבר מרגישה מועקה כל תחילה של ריב בא לי כבר לעוף מהבית ואני כל הזמן מחפשת סיבות למה לא להיות בבית ולהיות בחוץ כל היום, האבא לא בתמונה ואני לא יודעת מה לעשות כבר