אני בת 15 ואני יודעת שזה כזה גיל כזה אבל זה נוראי , אנחנו לא יכולות לדבר יותר מ5 דקות בלי לצרוח ולריב, היא חסרת רחמים וסויצופטית, היא אמרה לי דברים מזעזעים שצילקו אותי וגם לפני חצי שנה היא היתה מרביצה לי אבל בגלל שאני מדחקנית ממש סלחתי לה אני באמת לא יודעת מה לעשות עזרה?