6 תשובות
מבינה אותך ממש... בת כמה את?
גם לי היו תקופות כאלה עם אמא שלי.
אבל היא כניראה עושה זאת מדאגה כלפייך ורוצה שתלכי לטיפול. אני בטוחה שאכפת לה ושהיא אוכלת את עצמה מבפנים. פשוט קחי אותה לשיחה ותסכימי ללכת לטיפול שהיא מדברת עליו, אם את מספיק מכבדת אותה.
נוטה להסכים עם תגובה מעלי
יש גם צד שני לסיפור. אני לא מאמינה שאמא סתם תגיד לבת שלה שהיא צריכה טיפול (עזבו שאתן לא יודעות על איזה טיפול מדובר). הן צריכות לנהל שיחה רצינית.
בגלל זה שאלתי, וכן זה מאד חשוב לנסות לדבר אבל מניסיון (גדלתי עם אמא כזאת) אני יודעת שלא לכל אדם יש את האינטליגנציה הרגשית המספקת להבין שהוא טועה ועוד יותר - להבין מה גורם לו להתנהג בצורה מסוימת, לפעמים אנשים פשוט ישליכו את הרגשות שלהם ואת החוויות שלהם על אנשים אחרים, לפעמים בצורה חמורה והרבה פעמים על הילד.. צריך לקבל עוד מידע כדי לנסות באמת לעזור
אנונימית
אני לא בטוחה בכלל שהיא הצד שזקוק לטיפול ואני לא חושבת שללכת לשם זה עניין של "כבוד", יכול מאד להיות שהמקור של הבעיה הוא האמא, תשובה כזאת מהורה נראית לי תשובה של אדם שלא כשיר להורות ואולי זקוק לטיפול בעצמו(וזה בסדר גמור דרך אגב, אבל לשלוח ילדה בריאה לטיפול מתוך כבוד לאמא זה לא נכון).. אבל אני לא מכירה את הסיפור השלם ואת כנראה יודעת הכי טוב, את מרגישה שאת באמת צריכה טיפול? למה לדעתך אמא שלך אמרה את זה? את מקבלת הרבה הערות כאלה ממנה? ואם כן את מרגישה שיש להן בסיס או שהן נובעות מעניינים אישיים ולא פתורים שלה עם עצמה?
היו לי הרבה בעיות עם אמא שלי, אני באמת מבינה את התחושה ופשוט תזכרי שזה לא לנצח
אנונימית