7 תשובות
את לא תשמיני ממשהו חד פעמי
אם זה חד פעמי אז לא
הקלוריות נמוכות את כן אכלת מלא פחמימות ולא בריא אבל זה לא כזה הרבה קלוריות מה את מגזימה
שואל השאלה:
אני מתכוונת לזה שכשאני אקום מחר ואבדוק כמה אני שוקלת אני אראה שעליתי במשקל?
אנונימית
אולי טיפה, לא קריטי אבל
דרך אגב אם את באורח חיים בריא וכן שומרת על עצמך ועושה ספורט או משתדלת לאכול בריא סביר להניח שלא תגידי לעצמך שתשמיני בגלל יום אחד שבו הגזמת, זה פשוט קורה לכולם יש נפילות.
יכול להיות שתעלי במשקל זה תלוי אם התפנית, את צריכה להישקל בבוקר אחרי שהתפנית ולפני שאכלת או שתית משהו. גם אם את שוקלת יותר יכול להיות שהגוף פשוט אגר נוזלים