4 תשובות
אם אתה חייב לבחור ביני לבינה, בחר בה. בגלל שאם באמת אהבת אותי, לא הייתה אפשרות שניה.
"אם אתה צריך לבחור ביני לבינה תבחר אותה כי אם אתה באמת אהבת אותי אז לא הייתה אפשרות אחרת"
קצת חסר פה היגיון, אם באה מישהי ומתחילה איתו הוא יבחר בה ולא פשוט יבחר במי שהוא איתה? אממ
xm1
אם אתה חייב לבחור ביני לבינה תבחר בה בגלל שאם באמת אהבת אותי לא אמור להיות לך בחירה אחרת.
"אם אתה חייב לבחור ביני לבינה, תבחר בה. בגלל שאם אתה באמת אוהב אותי, לא תהיה לך אפשרות אחרת.