5 תשובות
אל תחכה יותר מידי, פשוט שואלים למה זה קורה ומה הסיבה, מדברים על זה וכל אחד מספר מה הוא מרגיש ולפי זה פועלים.
איך שואלים את זה אבל?
אנונימית
מרחק פיזי או נפשי?
אם פיזי אין כלכך מה לעשות, תדאגו לדבר כל יום בכל דרך שאפשר
אם נפשי תבדקי למה הוא נוצר, תחשבי אם זה בגלל משהו שאת עושה בהתנהגות או שהוא פשוט מתרחק
תדברי איתו גם על זה ותבדקי אם הוא גם שם לב למרחק ואם הוא יודע למה זה קורה, תטפלו בזה ביחד
"תקשיבי אני מרגיש שהתרחקנו לאחרונה, למה זה קורה? יש סיבה כלשהי?"
ואם נגיד היא לא מבינה על מה אתה מדבר תן לה דוגמאות ללמה נראה לך שהתרחקתם
נפגשים לדבר איתם
מנסים למנוע את זה
לא משנה מה קורה בין אנשים, פשוט צריך לדבר על זה...