4 תשובות
אם יהיה לחוץ פשוט תרדי לכיתה פחות לחוצה
תכלס שנה לא נחוצה בכלל
אני גם הייתי ככה, במשך כל ז ח אמרתי שאני אצא מהכיתה והיום אני מסיימת יא עדיין בכיתת מופת. זה נורמלי שיהיה לחץ אבל הכל יסתדר באמת
גם אני הייתי לחוצה לפני החטיבה בגלל כיתת מופת
אבל אחרי ממש קצת זמן הבנתי שזה לא נורא כמו שחשבתי ,אולי בהתחלה היה לי מוזר להתרגל שהתחלנו ללמוד יותר וחומר חדש ברמה חדשה אבל כשמתרגלים זה הופך להיות דיי קל .
בעיניי הכי חשוב בחטיבה זה לפתח חברויות חדשות ולשים דגש על ההנאה והקטע החברתי
אין לך מה לדאוג יהיה טוב :)
גם אני בכיתת מצויינות וסיימתי כיתה ז
אם את רוצה אני יכולה לעזור לך בפרטי
באותו הנושא: