5 תשובות
תנסי להשתלב כמה שיותר. ולהיות כמו ביסודי חברותית
התחנפות הדרך היחידה, וגם להשקיע אבל לא יותר מידי.
כאילו מה שאת צריכה בעיקרון זה לחרוש ואז לשכוח, אבל יחס רציני למתמטיקה ואנגלית, זה שימושי.
אה, השאלה על להתחבר לאנשים - בכל אופן תהיי עצמך, יש עוד שכבה שלמה שמחפשת חברים לכן ביום הראשון תכנסי לכיתות תנסי להתחבר
תהיי פתוחה ללהכיר אנשים חדשים ולא כל הזמן להדבק לחברים והחברות מהיסודי. לא להתבאס אם קצת קשה בהתחלה כי האווירה כבר לא של משחק ילדים, את תתרגלי עם הזמן. בהצלחה (:
הכל בסדר אין לך מה להיות לחוצה זה באמת בקטנה.
תשתדלי בתחילת השנה להיות כמה שיותר פתוחה וחברותית כדי להכיר חברים חדשים שיהיו איתך לאורך השנה.
תהיי מי שאת