7 תשובות
אין ממה להיות לחוצה, באמת שהכל בסדר. פשוט תיהי עצמך ותזרמי. בהצלחה!!
שואל השאלה:
אבל בכללי אני מה ביישניות המשוגעות האלה בצד שאין להן הרבה חברים ויצאתי לבד עם בנות שרק מתעללות בי מהיסודי ... אני מפחדת שאיך שהוא זה ישפיע על השאר
אבל בכללי אני מה ביישניות המשוגעות האלה בצד שאין להן הרבה חברים ויצאתי לבד עם בנות שרק מתעללות בי מהיסודי ... אני מפחדת שאיך שהוא זה ישפיע על השאר
אנונימית
תהיי את .
תבקשי לעבור כיתה^^
אנונימית
אני בתחילת שנה הזאת עליתי לכיתה ז, הייתי ממש ממש לחוצה, לא האמנתי לכל האנשים בסטיפס שאמרו אין מה להלחץ וכל זה, אבל אני מודה אין בכלל סיבה להלחץ, חטיבה זה מדהים, תנצלי את זה בתור התחלה חדשה, תמיד יש בנות חדשות ישמחו להכיר, לחטיבה כולם באים בשביל להכיר עוד חברים, תנצלי את ההזדמנות הזאת. בהצלחה!!
אני בחטיבה תקשיבי
דבר ראשון אל תיהיי לחוצה אם את עולה לכיתה ז תדעי שלכיתות ח וט תמיד יהיה מה להגיד עלייך ותמיד ישפטו אז לא להתייחס מבחינת הלימודים תעתיקי את כל החומר ואז במבחנים יהיה לך ממש קל.
שמחתי לעזור אם בכלל (:
דבר ראשון אל תיהיי לחוצה אם את עולה לכיתה ז תדעי שלכיתות ח וט תמיד יהיה מה להגיד עלייך ותמיד ישפטו אז לא להתייחס מבחינת הלימודים תעתיקי את כל החומר ואז במבחנים יהיה לך ממש קל.
שמחתי לעזור אם בכלל (:
קודם כל תנשמי עמוק, ותירגעי.
אני מבינה את המצב שלך, אני הייתי לחוצה בדיוק כמוך. וגם אני הייתי ביישנית בדיוק כמוך, עובדה שכבר התחברתי לשתי בנות שבכלל לא הכרתי. ואל תשכחי שתהיי בדיוק כפי שאת ואל תתני לאף אחד לשנות אותך, את מושלמת!
אני מבינה את המצב שלך, אני הייתי לחוצה בדיוק כמוך. וגם אני הייתי ביישנית בדיוק כמוך, עובדה שכבר התחברתי לשתי בנות שבכלל לא הכרתי. ואל תשכחי שתהיי בדיוק כפי שאת ואל תתני לאף אחד לשנות אותך, את מושלמת!
באותו הנושא: