4 תשובות
יחסי אנוש לא טובים זה סוג של נגזרת של חרדה חברתית אבל זה לא מחייב לגמרי.
לא
זה פשוט אומר שיש לו חרדה מאנשים בסיטואציות מסויימות וזה משהו שניתן להתגבר עליו
זה פשוט אומר שיש לו חרדה מאנשים בסיטואציות מסויימות וזה משהו שניתן להתגבר עליו
לא תמיד .
לא בהכרח
באותו הנושא: