13 תשובות
לא ממש
שואל השאלה:
למה לא ?
למה לא ?
אנונימי
זה בסדר מציע לך לעשות שוקולד מריר
שואל השאלה:
נו.. ומה עשיתי? 90% זה לא מריר?
נו.. ומה עשיתי? 90% זה לא מריר?
אנונימי
כי יש פסק זמן
פסדר איך אני אמור לדעת מה אני נביא
שואל השאלה:
בסדר לאכול אחד ביום זה לא כזה נורא חח.
כל השאר בריא...
בסדר לאכול אחד ביום זה לא כזה נורא חח.
כל השאר בריא...
אנונימי
זה בסדר את יכולה לעשות גם בננה ותות
שואל השאלה:
ידוע בענק
ידוע בענק
אנונימי
אין שום דבר בריא בלאכול חצי חבילת שוקולד מריר..
או בחאכול פסק זמן
או בחאכול פסק זמן
חתיכת שחיטות
הקטע של גיינר זה להכניס הרבה קלוריות, מומלץ מדברים בריאים ובלי הרבה סוכר.
מה שכן בקלוריות הצלחת בענק xd
הקטע של גיינר זה להכניס הרבה קלוריות, מומלץ מדברים בריאים ובלי הרבה סוכר.
מה שכן בקלוריות הצלחת בענק xd
שואל השאלה:
חוץ מהפסק זמן אין כזה הרבה סוכר... שוקולד מריר 90% הוא עדיף משוקולד חלב, לא ? הוא לא איכותי יחסית?
חוץ מהפסק זמן אין כזה הרבה סוכר... שוקולד מריר 90% הוא עדיף משוקולד חלב, לא ? הוא לא איכותי יחסית?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח..
חחח..
אנונימי
באותו הנושא: