5 תשובות
כן, ריצה והליכה זה מעולה.
וגם 8 קילומטר זה מלאא
❤❤❤❤
שואל השאלה:
תודהה❤
אנונימית
ואוו אלופה!
הלוואי עליי ככה
שואל השאלה:
תודה רבה שענית אני בסוף עשיתי את האימון רק ויתרתי על בערך 10 דקות של ידיים וחזה כי הייתי ממש מותשת
עוד בערך שעה אני אצא להליכה וזהו
אנונימית