תשובה אחת
אנאירובי זה סוג אימון שמשתמש באנרגיה שהגוף יכול לייצר ללא חמצן. בגוף יש מספר סוגים של מעגלי אנרגיה לפעילויות שונות, כל פעילות שמשתמשת באנרגיה שאינה מצריכה חמצן בשביל להיווצר היא פעילות אנאירובית
באותו הנושא: