3 תשובות
להגיד לעצמך במראה כל יום שאת אוהבת ושלמה עם עצמך , אבל לא סתם . להתכוון לזה באמת . מניסיון זה עוזר
שואל השאלה:
אני לא אוהבת בעצמי כלום!
אני לא אוהבת בעצמי כלום!
אנונימית
אל תרגישי רע :) תמיד תשמחי ואל תדפקי חשבון.. מוזיקת אטרף יעזור לך
באותו הנושא: