6 תשובות
אחרי אימון
זה לא משנה מתי, העיקר שהגוף שלך יקבל מספיק חלבון ביום לפי המשקל שלך.
אני במכון כושר והמאמן שלי תמיד אומר לי אחרי אימון לאכול חלבונים כי זה בונה תשריר
במידה ואכן יש צורך בלקיחה של אבקות חלבון, אין זה משנה מתי לוקחים אותן משום שהן משולבות בתפריט ומשלימות את החלבון החסר בו להגיע לכמות היומית המומלצת.
אחרי אני חושבת
זה חא משנה כל עוג אוכלים מספיק חלבון במשך היום
באותו הנושא: