11 תשובות
1 כל יום היא הורגת אותי שאחרי זה אני לא מסוגלת לזוז
אני עושה אחד כי זה יותר מידי אימונים אם עושים הרבה
שואל השאלה:
מה אני עושה איזה שלושה ארבעה כי זה ממכר
מה אני עושה איזה שלושה ארבעה כי זה ממכר
אנונימית
אני התחלתי לעשות אבל יום אחרי זה הייתי כולי תפוסה וגמורה אז אני עושה רק אחד כל יום
אחד
שואל השאלה:
ואיך הבטן שלך? אם אני מבינה נכון זה האתגר של הקוביות בבטן
ואיך הבטן שלך? אם אני מבינה נכון זה האתגר של הקוביות בבטן
אנונימית
0
אף לא אחד
אני עושה את המספר שכתוב שצריך לעשות בתכנית שלה. אתמול סיימתי את האתגר של ה14 יום
לשואלת השאלה, אין לי קוביות (כי אני גם אוהבת לאכול ואוכלת הרבה), אבל יש לי פס שממש רואים באמצע הבטן
באותו הנושא: