61 תשובות
שואל השאלה:
באיזה מקומות?
אנונימית
אינסטגרם ,סטיפ,טקטוק,סנאפצאט
אנונימי
פורומים, ידידים של חברות/חברים שלך, מישהו מהבצפר..
את יכולה גם לשאול פה בחברים לעט אם מישהו פה מעוניין להכיר למרות שזה פחות המקום להכיר וזה..
דרך אגב יש גם המון בנים באינסטגרם שכל הזמן רושמים בסטורי מי רוצה להכיר (לא דווקא למטרה של זוגיות) וזה אז את יכולה לחפש פשוט...
אחרי הקורונה יהיה לך הרבה יותר פשוט כי את תוכלי נגיד לעבוד במסעדות ולהכיר שם חלק מהעובדים
שואלת השאלה,בת כמה את
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 13
ואני לא רוצה להכיר באינטרנט זה מסוכן ואין לי רשתות חברתיות
ואין לי חברים
אנונימית
אז אין דרך אחרת אם לא ברשתות החברתיות,את בת 13 מה את צריכה בנים?
אנונימי
אם את בת 13 אז זה מיותר לגמרי.
חכי כמה שנים, ובלי קשר תנסי להכיר חברים, ההרגשה שלך תשתפר הרבה יותר. מה שחסר לך זה חברים, לא בן זוג
שואל השאלה:
איך אני יכולה להכיר חברים?
אנונימית
תקשיבי שנייה הדרך היחידה אולי דרך תנועות נוער, פעילות חוגים בבית ספר שיעורים.. אבל כרגע אין כאילו אני חושבת את הדברים האלה.. פשוט גם אמרת לא ברשתות חברתיות וזה
:(?
ברשתות החברתיות,את בת 13 אבל את לא צריכה
אנונימי
חברים את יכולה בבית ספר, תנועות נוער, ילדים מהשכונה, קרובי משפחה
אני לא ממליצה בכלל למהר עם העניין הזה כי את עלולה להיפגע. נסיון.
תקשיבי אני כמעט בת 16 ואני באותו מצב.. בגיל 13 בכלל לא חשבתי על זה אז כאילו..
אנונימית
את בת 13 מה בן זוג? ,ברשתות החברתיות,בגיל הזה אפילו לא יודעים מה זה אהבה אמיתית אז תפסיקו להגיד שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי איך אתה יודע אם אני יודעת או לא מה זה אהבה אמיתית
אני יודעת
אנונימית
אני יודע,את לא יודעת ב100% מה זה אהבה אמיתית,תעשי דברים רגילים של ילדות בנות 13
אנונימי
שואל השאלה:
ילדות בנות 13 חושבות על בנים
למה אם מישהי בת 16-15 הייתה כותבת את השאלה כולם היו מתיחסים אליה ברצינות אבל אלי לא?
אנונימית
כי מישהי בגיל הזה יודעת קצת יותר טוב ויודעת מה זה אהבה אמיתית אני יכול לשים 1000 שקל שאין לך מושג מה זה אהבה אמיתית
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה
אנונימית
את לא יודעת תפסיקי להתווכח,וזה ממש לא בקטע רע אלייך זה בקטע לכל הבני 13 שחושבים שהם יודעים מה זה אהבה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לילדות בנות 15-16 זה בסדר אבל לי לא?
אנונימית
שואל השאלה:
למה מתיחסים אלי פה כמו תינוקת
אנונימית
כי גיל 13 זה לא גיל שיודעים מה זה אהבה. גיל 15 16 זה גיל שמבינים יותר מה זה אהבה אמיתית
אנונימי
את רוצה שאני אסביר לך יותר ויותר בפירוט תבואי לפרטי
אנונימי
תשלחי פה הודעה מהחשבון האמיתי שלך ואני אשלח לך
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה שידעו מה החשבון האמיתי שלי כי כולם פה ירדו עלי ונעלבתי וזה מביך אותי
אנונימית
בן כמה אתה ?
אנונימי
שואל השאלה:
מי אני?
אנונימית
טוב מה נסגר עם כל הבנות 13 פה שרוצות חבר ומנסות לצאת "שונות ומיוחדות?" אני כבר מרגישה שונה ומיוחד כי אני בת 13 ולא רוצה חבר ומבינה שאין דבר כזה זוגיות רצינית בגיל הזה
תקשיבי כמו שאמרתי כל מה שאמרתי לא היה במטרה לפגוע,אני פשוט בטוח שבגיל 13 לא יודעים מה זה אהבה אמיתית,תחכי לגיל 15 16
אנונימי
שואל השאלה:
סהון את מנסה לצאת "שונה ומיוחדת" בזה שאת אומרת את זה
כל הבנות בגיל הזה רוצות חבר ואת ממסה לצאת כאילו את בוגרת לגילך או משהו
אנונימית
תנסי כאן, את יכולה לבוא לפרטי אני אגיד לך איך להיפתח לאנשים בשמחה :)
שהוא יגיע הוא יגיע אין סיבה להילחץ
תקשיבי, זה לא חסר, מאחורי כל מערכת זוגית יש כל כך הרבה מינוסים, אל תחפשי אהבה כי את רוצה אחת כי אז לא תהיה לזה משמעות, כשתתאהבי במישהו בלי שתכננת אז תשקלי דברים כאלה
לדעתי(!)
מה את מכלילה
את מכירה את כל הבנות שאת אומרת
שהן רוצות חבר בגיל הזה?
אני רוצה לעזור וגם בא לי אחד כזה למרות שאני בכיתה ח אבל בעיקרון אני חושבת שפשוט צריך להתחיל לדבר עם בנים ולדבר איתם משוחרר כזה
אנונימי
תתפלא אבל יש ילדות בגיל הזה שבוגרות לגילן ויודעות טוב מאוד מה זה מערכת יחסים. פשוט זה לא מתאים בגלל שזה גיל צעיר מדיי, לא בגלל הבגרות. אתה לא יכול להכליל את כל הבני 13 ולהגיד שהם לא יודעים כלום על זה, כי זה ממש לא נכון, אתה לא מכיר אותה ואת מה שהיא יודעת ואין לך את הזכות לשפוט. כמו שיש בני 16 שלא יודעים מה זה זוגיות ואהבה אמיתית יש גם בני 13 שיודעים.
שואל השאלה:
אנונימי מי אני?
אני חושבת שאני יודעת מי אתה
אנונימית
דרדס,למען האמת אני יכול ,ילדות בנות 13 לא יודעות מה זה אהבה(כולן)ואני לא מתכוון להמשיך להתווכח על זה.
אנונימי
אני גם לא אמרתי שיש בעיה לדבר עם בנים זה בסדר אבל זוגיות לא
אנונימי
ואגב דרדס את בת 12 אז כאילו ...
אנונימי
בגיל שלנו בערך לא צריך למהר ואני ממש מבינה אותך כי גם אני רוצה לחוות לפחות פעם אחת כבר את החבר הראשון הזה ולהבין איך זה מרגיש לאהוב באמת,
לרוב החבר הראשון בא בהפתעה אז פשוט תחכי. אין ממש מה לעשות.
עם את בת 16 לכי לפאב ושם תמצאי מישהו אולי
אלוהים ישמור מה אתם יוצאים עליה תרגיעו היא כולה שאלה שאלה

תשמעי, זה לא יזיק אם תנסי חהכיר בנים וכאלה, אבל אני באמת חושבת שזה משהו שיכול להיות שפחות... דחוף לך בחיים. תתחברי עם אנשים בכללי קודם, תהני, ואם זה יקרה, זה יקרה, וזה יהיה מיוחד ולא משהו שאת מתעקשת שיקרה
בלי קשר לגיל שלך

עיי עצבנו אותי פה
אממ בת כמה את בכלל? ואל תכירי בנים באינטרנט! קראתי פה שאנשים כתבו באתרי אינטרנט, אל! את לא יכולה להכיר את הבן אדם האמיתי מאחורי המסך.. אם את באמת רוצה בן זוג שיאהב אותך ואת תאהבי אותו תכירי אנשים, בבית ספר, כן באתרי חברויות אבל לא עכשיו באינסטגרם וכולי.. מקווה שעזרתי
לשאלה איך למצוא חברים, מה את אוהבת? באינטרנט יש המון פורומים בהם תוכלי למצוא חברים עם נושא משותף
אני התחלתי מאמינו אנימה וסטיפס כשרק התחלתי למצוא חברי אינטרנט
אולי ביניהם תוכלי למצוא מישהו נחמד, אבל בחיים אל תיפגשי לבד, עדיף בכנסים או מקומות ציבוריים וכאלה
רק להזהר
אני מקווה שתמצאי את מה שאת מחפשת, לאט לאט
גם אני הבנתי שחסר לי חברים או כאלה חח
לא היתה לי עדיין אם רוצה להכיר בואי לפרטי :)
אנונימי
סבבה ואתה מכיר אותי שיש לך את הזכות לשפוט? אתה לא מכיר את כל הבנות 13 בעולם אז אתה לא יכול לשפוט אף אחת מהן. תודה.
ולא אני לא בת 12, אני בת 13, התאריך עדיין לא התעדכן.
ולהגיד לך למה אתה לא יכול לשפוט? כי אתה לא יודע מה הן עברו ואם יש להן ניסיון בזה עם בנים בוגרים יותר או שלא. זה שאתה היית ילדותי בגיל הזה זה כבר משהו אחר. ודרך אגב, רואים שאתה עדיין ילדותי לפי הדעה המפגרת הזאת.
זה לא משנה לי אם אני מכיר אותך או לא,גם אם את 12 או 13 זה לא משנה בשני הגילאים לא יודעים מה זה אהבה
אנונימי
אתה לא יודע מה עברתי ואיזה ניסיון יש לי אז אתה לא יכול להגיד את זה. כשתכיר אותי תוכל לשפוט. ודרך אגב זו לא אני שאומרת שאני כל כך "בוגרת" וכאלה, אנשים אחרים אמרו לי. תודה :)
זה לא משנה עד כמה את בוגרת בסופו של דבר את בת 13 בגיל 13 לא יודעים מה זאת אהבה אמיתית. כשתתבגרי בגיל הבגרות שלך תעזור לך עם בנים כרגע אהבה אמיתית את לא יודעת מה זה.
אנונימי
אה טוב אחי כי אתה ממש מבין.
וואלה כן אני מבין אני גם יותר גדול ממך גם יותר בוגר ממך וגם אני יודע מה זה באמת אהבה אמיתית.
אנונימי
כשתגיעי לגיל16 תוכלי לחשוב על אהבה
אנונימי
איך אתה יודע שאתה יותר בוגר ממני בדיוק? כמו שאמרתי, אתה פא*ינג לא מכיר אותי.
יש גם ילדים שיותר גדולים ממני בהרבה שנים ולא בוגרים בשיט ולא יודעים מה זה אהבה אמיתית. דיי כבר פשוט דיי לשפוט ולהתנשא כאילו אתה הכי מבין שבעולם זה פשוט מציק וזה גם מידע שגוי כי אתה לא יודע מה כל אחד עבר בחיים אתה פשוט שופט לפי מספר השנים שאני קיימת פה כאילו זה מסכם את כל מה שעברתי בחיים שלי פשוט דיי אמאלה
יודעת מה סבבה אני לא מכיר אותך ויכול להיות באמת יכול להיות שאת יותר בוגרת ממני אבל את קטנה ממני,בגיל 13 ואת יכולה להגיד עד מחר לא יודעים מה זה אהבה באמת אמיתית.מאחל לך שבגיל 16 /15 תביני מה זה אהבה אמיתית
אנונימי
לכל מי שכתב שילדים לא יודעים מה זו אהבה באמת, יש המון מחקרים שילדים שחיים בצורה תקינה מבחינה של לקבל אהבה מאיזשהו גורם שמגדל אותם נותנת להם את האופציה להחזיר אהבה ולהתאהב מגיל קטן. כמובן שאהבה לא תמיד רצינית והיא נהיית יותר גדולה עם הזמן אבל אתם לא יכולים לשפוט לומר שאף ילד מתחת לגיל 15 לא יודע להתאהב, כי זה פשוט לא נכון.
אוליי הכל יהיה פחות רציני כי הם עוד מתנסים, אבל הרגש יכול להיות גם אמיתי.
על הקטע הראשון אני מסכים,אבל זה עדיין לא סותר שילדים קטנים לא יודעים מה זה אהבה "אמיתית" ובכוונה אני מדגיש אמיתית
אנונימי