5 תשובות
אני כל כך מזדהה אחותי אותו דבר גם אצלי אני מפנטזת עליו ואולי היה סיכוי שניפגש אחרי כל זה אבל התקופה גורמת גם לגעגוע
שואל השאלה:
אבל זה סתם מוזר שאני אשלח לו הודעה כי אנחנו אפילו לא ידידים זה למה זה מסתבך אותי והוא אחד הילדים הביישנים עם בנות עם בנים הוא הכל בסדר אבל עם בנות הוא חסר בטחון כזה וזה מבאס כי אם לא זה אז כנראה שהיינו כבר מדברים כי גם שקצת דיברנו אז זה לא היה מעבר להכי בסיסי בעולם
אבל זה סתם מוזר שאני אשלח לו הודעה כי אנחנו אפילו לא ידידים זה למה זה מסתבך אותי והוא אחד הילדים הביישנים עם בנות עם בנים הוא הכל בסדר אבל עם בנות הוא חסר בטחון כזה וזה מבאס כי אם לא זה אז כנראה שהיינו כבר מדברים כי גם שקצת דיברנו אז זה לא היה מעבר להכי בסיסי בעולם
אנונימית
רוצה לדבר איתי?
אוקיי תקשיבי זה קרה לי 1. את צריכה לגרום לו לדבר איתך עם זה אפשרי 2.אפשר גם למצוא משהו לדבר עליו 3. תעשי איזשהו סטטוס באווצאפ שיגרום לו לדבר איתך.
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
וואוי אני כל כך מזדהה איתך יש לי גם קראש והוא גר איתי באותו רחוב ואני לא יכולה לראות אותו ורק דיברנו פעמיים בחיים בדיוק כמוך וזה מה זה קשה
באותו הנושא: