4 תשובות
יהיה טוב את צעירה בטח, עוד תמצאי.
קודם כל את בדיוק כמוני אם באלך אפשר לדבר בפרטי
ולגבי השאלה תמיד תדעי שיש לך זמן וזה יבוא בשלב מסויים
לגבי זה את לא צריכה לדאוג.
אני כמוך..
ואומרים לי הרבה שאם זה לא הגיע עדיין זה אומר שעוד לא פגשתי את הבן אדם המתאים..
תחכי עוד קצת זה ישתלם
ואת תמצאי. הכל עניין של זמן ורגע נכון.