12 תשובות
את עדין ילדה אחות .
את ממש אבל ממש קטנה.
זה ידפוק לך את החיים בגיל כזה!
לא בגיל 16 וגם לא ב20 לדעתי, אין מה לחשוב על זה כרגע
אחותי תהני מהחיים מה פתאום תינוק עכשיו כשאת עוד צעירה ויש לך מלא מלא זמן להנות
אפשר לחכות
אנונימית
אל תעשי טעות
ואל תכנעי לרצון שלו
גם אם הוא מבין את זה בקטע כזה .
תסבירי לו את זה ואם הוא לא מקשיב לך אז בעיה שלו את לא צריכה לממש את הרצונות שלו ועוד בגיל כזה . לא מתאים את קטנה
תחכי עוד כמה שנים.
שאז את באמת תהיי מוכנה ובשלה.
כי חבל אם יצא מצב שאת תיכנסי להיריון עכשיו ואז בסוף לא תרצי את התינוק שלא תפילי אותו. תמנעי מראש. אם את רוצה אפשר שנדבר בפרטי אם את צריכה יעוץ וכאלה.
זה אומר שלחברה שלך יש חברה זונה
אנונימי
את מבינה שילד זה לכל החיים ואין דרך חזרה? ממליצה קודם שתגורו לבד ויהיה לכם כסף לדירה ולא תחיו על הצאוור של ההורים שלכם. קודם תנשאו, תחתנו ותבינו איך זה לחיות ביחד.
אחות של חברה שלי גם הביאה ילד עם חבר שלה ורק שהוא היה בן 4 הם התחתנו עד אז הם גרו בבית של ההורים שלה היום יש להם עוד ילד בן 2 והם רוצים להתגרש ויש להם בעיות כספיות חובות וריבים מטורפים...
אנונימית
בבקשה תחכי!!!!!
את כנראה לא יודעת מה זה להיות אמא אם את ממש רוצה ילד
זה יותר מלהביט לעיניים של מישהו שיצא ממך
זה נטו להביא בן אדם לעולם לחנך ולממן ולוותר על עצמך ולשכוח שאת בכלל קיימת
לא לישון בלילות כמו שהיית רגילה, לדאוג לצרכים של התינוק, לדאוג לעתיד שלו, יש לכם בכלל דירה משלכם שאתם מתכננים את זה או שאתם מתכוונים לגור על חשבון ההורים שלכם?
תינוק מצריך את כל תשומת הלב שאפשר, איך יהיה לך זמן גם לתינוק וגם ללימודים? תאמיני לי שאין לך מושג למה את נכנסת אם את מביאה ילד לעולם, וגם חבר שלך, שאמור להיות חלק מכל העסק הזה כי הוא האבא של התינוק, בדיוק כמוך, הוא לא יישן כמו שצריך ויהיו לו דאגות שפעם לא היו קיימות בראש שלו.
ואת לא אמורה להיות בת 18 בשביל להיות מבחינה חוקית עם מישהו בן 20?
אנונימית
את בת 16 זה לא חוקי כודם כל וגם עם את לא מוכנה וזה בסדר כי את רוצה לעשות בגריות וליחיות חיי נעורים ולכל דבר יש זמן בחיים ועם תסבירי לו את זה הוא יבין אותך
מה בדיוק המהירות?
הוא בן 20 הוא בכלל מבוסס?
באותו הנושא: