6 תשובות
תני את לא תפסידי,אולי זה ילך
תנסי,תראי אם את תוכלי להתגבר על המשיכה ואולי להימשך,אם זה לא אז לא הכל טוב
אם את רוצה, אין שום בעיה בלנסות. מקסימום לא יתאים לך.
אחותי אני בול עם הבעיה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
זה הגיוני להמשך אחר כך? אם מהתחלה אני רואה שלא? יש טעם לנסות?
אנונימית
אני זאת שבמצב שלך ואני חושבת שאני אוותר. זה לא שחסר גברים בעולם... צריך טיפה לאהוב את המראה ואי אפשר לצאת עם בן אדם שלא ככ מתחברים לחיצוניות שלו
אנונימית