10 תשובות
תהיו ידידים פשוט
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו
אבל אני אוהבת אותו
אנונימית
אז שחררי
אני די בטוח שאם תעירי אותה עוד זה כבר לא ישנה לך.
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
את לא יכולה להגיד שאת אוהבת אותו ואת לא נמשכת אליו.
את אוהבת אותו - את נמשכת אליו
את לא נמשכת אליו - את לא אוהבת אותו
תקנו, אם אני טועה
את אוהבת אותו - את נמשכת אליו
את לא נמשכת אליו - את לא אוהבת אותו
תקנו, אם אני טועה
שואל השאלה:
אני אוהבת את האופי שלו הוא בן אדם מדהים והוא היחיד שיכול לעודד אותי פשוט הוא לא הטעם שלי בוא נגיד את זה ככה
אני אוהבת את האופי שלו הוא בן אדם מדהים והוא היחיד שיכול לעודד אותי פשוט הוא לא הטעם שלי בוא נגיד את זה ככה
אנונימית
את אוהבת את האופי שלו אבל הוא לא הטעם שלך?
זה סותר את עצמו.
אם את אוהבת את האופי שלו, אז האופי שלו מוצא חן בעינייך.
כלומר הוא הטעם שלך.
זה סותר את עצמו.
אם את אוהבת את האופי שלו, אז האופי שלו מוצא חן בעינייך.
כלומר הוא הטעם שלך.
זה תלוי הגיל שלך.... אם את צעירה מידי את לא חייבת להימשך אליו אבל אם את 16 פלוס אז זה כבר יותר בעייתי ועדיף שתשאירי אותו כחבר טוב.
יש סוגים שונים של אהבה.
אולי את אוהבת אותו כידיד, כמו הבסטי או משהו, או כמו אח.
אולי את אוהבת אותו כידיד, כמו הבסטי או משהו, או כמו אח.
באותו הנושא: