6 תשובות
שואל השאלה:
איך לעשות שזה לא יפריע? אני באמת אוהבת את האופי שלו
איך לעשות שזה לא יפריע? אני באמת אוהבת את האופי שלו
אנונימית
אם אין משיכה מכל הבחינות לעזוב.
קחי את זה כדוגמא
אני לא אלך עם מישהי נחמדה אבל מכוערת ולהפך לא אלך עם מישהי חראית אבל יפה.. צריך גם זה וגם זה
קחי את זה כדוגמא
אני לא אלך עם מישהי נחמדה אבל מכוערת ולהפך לא אלך עם מישהי חראית אבל יפה.. צריך גם זה וגם זה
כן
זה לא יעבוד אם את לא נמשכת למראה שלו
זה לא יעבוד אם את לא נמשכת למראה שלו
מניסיון
לחתוך
הייתי עם מישהו כזה ועכשיו אני בזוגיות עם מישהו שאני נמשכת אליו
אתן לא מבינות איזה הבדל זה.
אם אין משיכה, זה לא יעבוד.
לחתוך
הייתי עם מישהו כזה ועכשיו אני בזוגיות עם מישהו שאני נמשכת אליו
אתן לא מבינות איזה הבדל זה.
אם אין משיכה, זה לא יעבוד.
אם זה מפריע לך מאוד ואת לא מסוגלת להסתכל מעבר לזה, אז כן
כן, אם אין משיכה זה לא יעבוד
באותו הנושא: