10 תשובות
כן אולי עד אז כן תמשיכי אין לדעת
שואל השאלה:
מפחדת
לפגוע שפתאום אני לא ארצה
אנונימית
לא, כי אם תתני לזה צ'אנס יש סיכוי גדול שרק יותר תאהבי את האופי שלו כי תגלי בו צדדים שונים ואז זה רק יותר יקשה עלייך לחתוך ממנו.
משיכה זה חלק חשוב בקשר זוגי, אם את ממש לא רואה אותך נמשכת אליו באף צורה שהיא ותרי.
אחרת, תני צאנס.
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה מה שיקשה עלי לחתוך ממנו
יהיה לי יותר קשה להגיד לו פתאום לא
אנונימית
תמציאי לו פשוט שאת מצטערת ושיש לך רגשות למישהו אחר וחשבת שתוכלי להתגבר אבל את עוד לא מוכנה להמשיך הלאה.
שואל השאלה:
ואם אני לא ירצה בהמשך מה אני אגיד מה אני אעשה כדי בכלל לנסות?
אנונימית
כן
למה לא
קרה לי, נפרדתי ממנו ואני ממש שמצטערת על זה..
הייתי צריכה לתת לו צאנס
אנונימית
באותו הנושא: