6 תשובות
כנראה שהעמסת על הגוף יותר מדי. אני ממליץ לך לא להתאמן היום. תני לגוף קצת לנוח.
תנסי עדיין להמשיך להתאמן למרות הכאבים
ככה זה לאט לאט ישתפר
הכול בסדר :)
כנראה כי התאמנת יותר מידי
מנוחה זה חשוב לא פחות
תנוחי טיפה וזה יעבור:)
לנוח טיפה וזה יעבור בנתיים לא לעשות אימון :)
שואל השאלה:
התאמנתי כל השבועיים האלה 1-3 פעמים ביום
אנונימית
תנוחי,מחר תעשי אימון קצת יותר קל
הגוף שלך פשוט לא רגיל לספורט.