6 תשובות
כנראה שהעמסת על הגוף יותר מדי. אני ממליץ לך לא להתאמן היום. תני לגוף קצת לנוח.
תנסי עדיין להמשיך להתאמן למרות הכאבים
ככה זה לאט לאט ישתפר
ככה זה לאט לאט ישתפר
הכול בסדר :)
כנראה כי התאמנת יותר מידי
מנוחה זה חשוב לא פחות
תנוחי טיפה וזה יעבור:)
כנראה כי התאמנת יותר מידי
מנוחה זה חשוב לא פחות
תנוחי טיפה וזה יעבור:)
לנוח טיפה וזה יעבור בנתיים לא לעשות אימון :)
שואל השאלה:
התאמנתי כל השבועיים האלה 1-3 פעמים ביום
התאמנתי כל השבועיים האלה 1-3 פעמים ביום
אנונימית
תנוחי,מחר תעשי אימון קצת יותר קל
הגוף שלך פשוט לא רגיל לספורט.
הגוף שלך פשוט לא רגיל לספורט.
באותו הנושא: