5 תשובות
ספרי לי על זה
כבר שבוע אני ישנה בשש
קמה בארבע
תרגעי עצה שלי תשארי ערה כל הזמן בסוף זה חוזר לרגיל
לפי דעתי תנסי למשוך את השעות ולא לישון בכלל, ובצהריים/ אחהצ לעשות שנצ של 3-4 שעות (לא הרבה!!) ואז תצליחי להירדם בשעה נורמלית. ואם תיהי עייפה עוד שעה שעתיים תשתי קפה/ תה/ משהו עם סוכר