4 תשובות
כן כי אם את מרעיבה את עצמך (800 קלוריות זה הרעבה) אז המסת שריר הולכת והשומן הופך לבולט יותר בגוף וגם המטבוליזם מאט
כן,את אוכלת מעט מידי ובגוף שלך שורף את השרירים טאובר את השומנים
בהנחה שמה שאת אומרת בדוק ומדויק, יכול להיות שיש לך איזושהי בעיה בבלוטת התריס או משהו כזה... כדאי להוועץ עם רופא אנדוקרינולוג.
יכול להיות שאת לא אוכלת נכון
באותו הנושא: