7 תשובות
מאוד.
אסור לדלג על ארוחת בוקר.
אבל זה לא טוב לשנינו
צריך לשאול מישהו שמבין בזה
תשמעי, באמת שכדאי לך להתחיל, אפילו רק קערת קורנפלקס.
ארוחת הבוקר שוברת את הצום של הלילה ומביאה לך אנרגיה לשאר היום
ממש לא טוב, את יודעת שארוחת הבוקר זו הארוחה הכי חשובה ביום, היא נותנת לך אנרגיה לכל היום, וגם מצב רוח.
זה רע מאוד
אנונימית
רע אבל גם אני ככה