התחברות
הרשמה
רק אני מרגיש חוסר רצון וחשק לדבר עם אנשים בטלפון? כאילו ממש אין רצון לכלום?
31 במרץ 2020, 19:56
חיים
חשק
רצון
אנשים
שיחות
2 תשובות
גם אני
U
Underclass hero
אני מדברת רק עם בת דודה שלי שאני לא רואה הרבה ברגיל. זה פשוט כיף חופש מאנשים שאתה רואה כל יום כבר אין לי כוח אליהם.
א
אָן
באותו הנושא:
איך פותרים בעיה / חרדה חברתית, חוסר רצון לדבר עם אחרים, רצון להיות לבד כל הזמן
חוסר רצון וחשק לחיות עובר מתישהו?
איך מתגברים על חוסר חשק לכתוב?
אין לי חשק או רצון ללמוד לבגרות בפיזיקה כי אני גם ככה לא יודע כלום
מרגישה חוסר חשק , עצבות, שנאה עצמית,כעס, חוסר כוחות יש לזה הגדרה?
התוכי שלי ברח היום בבוקר ויצא שלא אכלתי כלום מחוסר חשק ואז שכבר באתי לאכול טיפה...
כוח רצון, חשק
בנות שכבר עברו את השלב של חוסר רצון לילד וכבר רוצות-
קורה לכם שיש לכם חוסר רצון ומוטיבציאה לעשות כושר ואם כן מה אתם עושים?
חוסר חשק לאכול וחוסר עניין באנשים (על בסיס כמעט יומיומי) יכולים להעיד על דיכאון?
שולחים לי כאן הודעות, אני ממשיכה את השיחה אבל אחכ פשוט אין לי חשק/רצון לדבר