10 תשובות
מבינה אותך
תשמעי מוזיקה
שואל השאלה:
skylight
זה כל מה שאני עושה בחיים שלי
skylight
זה כל מה שאני עושה בחיים שלי
אנונימית
תגידי לעצמך בלי סוף שאת רוצה לעשות את הדברים שתיארת למעלה שאת לא עושה. תחפרי לעצמך ותמצאי סיבות לעשות את הדברים האלה. תחשבי שאם לא תעשי שום דבר מזה את ממש תסבלי.
מוטיבציה זה עניין של התמדה.
את צריכה למצוא את המקור להרגשות האלה, למה אין לך כח, תשאלי את עצמך, אני בטוחה שיש לך את התשובה, מצאת למה?יופי, תפתרי את הבעיה הזו, תכניסי לך מטרה לראש, משהו לעתיד, סתם דוגמה, אם את רוצה להיות רופאה אז את צריכה להשיג ציוני בגרות טובים כדי להץףקבל לאוניברסיטאות בקלות, בשביל זה את צריכה ללמוד כמו שצריך ולהשקיע.
תמצאי לך מטרה ותעשי הכל בשביל להגשים את זה.
בהצלחה ולילה טוב, מאחלת לך רק אושר!
תמצאי לך מטרה ותעשי הכל בשביל להגשים את זה.
בהצלחה ולילה טוב, מאחלת לך רק אושר!
מצתרפת לשאלה, אני כל היום משחקת בטלפון ובסוף היום אני כותבת שיר בסטיפס, שואלת מה חושבים עליו (לוקח לי שעה לכתוב שיר) אחרי זה אני נשארת בסטיפס לשעתיים והולכת לישון ב2
קוראים לזה 'דיכאון'
אנונימי
^זה לא בהכרח דיכאון, יכול להיות שהיא פשוט עצלנית כמוני.
אולי עצב או שגרה או משהו כזה. אולי תנסי לעשות משהו שיתן לך קצת כוח לעשות דברים ?
באותו הנושא: