19 תשובות
אם לא באלך אז בשביל מה?
תשמעי שירים אולי זה יעזור...
אבל גם אם יעזור זה לא יגרום לה באמת ממש לרצות
יכול להיות שהיא בתקופה שלא בא לה ואז למה בכוח כאילו?
אני מניחה שהיא התכוונה לכתוב בתור פריקה /תחביב...אם היא רוצה לנסות לכתוב אולי שירים יעזרו לה לשפר את המצב רוח, מקסימום לא אבל שווה לנסות, אני תמיד שומעת שירים בחוסר חשק של משהו...זה יכול לעלות לה את המצב רוח וזה כבר לא יהיה בכוח
פריקה אמורה להיות משהו שגורם להרגיש טוב לאנשים שאוהבים את זה ובגלל זה אם אין לה חשק אני לא חושבת שזה בשביל פריקה
כתחביב שהיא נגיד מפרסמת את זה באתרים או משהו כזה אני ממש חושבת שאם לא בא לה ביינתים אז באמת לא בכוח זה לא יצא מספיק טוב ןאמיתי וגם למה באמת לעשות משהו ולא להינות ממנו
גם אני הפסקתי קצת בזמן האחרון עם ליצור סירטונים לערוץ יוטיוב שלי כי לא ממש מתחשק
בסדר רק הצעתי הכל טוב...
תחביב זה לא בהכרח לחלוק את זה עם אנשים לפרוטוקול אלא יכול להיות משהו לעצמך...
שואל השאלה:
אני פוחדת שאם אני לא אכריח את עצמי
אז אני פשוט אאבד את זה :(
אנונימית
^^באמת הכל טוב למה שלא יהיה
תחביב לעצמך זה בדיוק כמו הפריקה אז על זה עניתי
תגידי קודם למה את צריכה לכתוב
את ממש לא צריכה להכריח את עצמך, לפעמים לא הולך אבל יגיע החשק ומי שיש לו את זה, זה לא יעלם..תאמיני לי
שואל השאלה:
אני כותבת כבר איזה עשר שנים, ובזמן האחרון פשוט באמת שלא בא לי... כבר אין לי רעיונות כל כך, ואני יכולה במשך כל היום גם לא לכתוב שום דבר.
אנונימית
את שוב ממשיכה לחזור על מה שאת אומרת כל השאלה ולא עונה בשביל מה את צריכה לכתוב?
את מצפה לעזרה אבל בואי תתני לעזור לך
שואל השאלה:
אני כותבת שירים/ סיפורים וקטעים קצרים
ואני פשוט לא רוצה שזה פתאום יעלם לי
אנונימית
לעצמך?
שואל השאלה:
לעצמי
אבל אני גם מתכננת לשתף אותם
אנונימית
ולמה לא באלך
שואל השאלה:
לא יודעת למה
אנונימית
אני לא הייתי כותבת בכוח ובלי רצון זה לא שתישכחי איך כותבים
שואל השאלה:
עכשיו אני כועסת על עצמי כי אין לי כוח לערוך את הסיפור שלי
אנונימית