5 תשובות
אפשר גם על מחבת רגילה, זה לא כזה קריטי.
שואל השאלה:
אוקיי ופשוט לשים שמן וזהו?
זה טעים?בריא?
אוקיי ופשוט לשים שמן וזהו?
זה טעים?בריא?
אנונימית
טעים זה כן
וגם בריא ותוסיפי גם קצת גמבה
וגם בריא ותוסיפי גם קצת גמבה
שואל השאלה:
חייב עם מחבת פסים?כי אין לי בבית..
חייב עם מחבת פסים?כי אין לי בבית..
אנונימית
תשימי אותו על מחבת פסים עם כף שמן קנולה, כדאי להוסיף גם כמה ירקות בצד, בתאבון אהובה.
באותו הנושא: