7 תשובות
סבבה אבל גם לא להגזים
אנונימית
זה מצויין, בהצלחה ;)
זה הכי מומלץ בעיקרון
זה טוב אבל להקפיד לא להגיד היום אין לי כוח אני אעשה מחר וככה לדחות כל יום
לדעתי לא, כי אני שמתי לב שאם אני מתחילה להתאמן ואז מפספסת יום אחד יורדת לי כל המוטיבציה. זה חשוב לשמור על שגרה ואם לא תשמרי עליה יהיה לך טיפה קשה. יכול להיות שזה רק אני אבל...
עדיף להתאמן כל יום כדי ליצור שגרה
יום אחד רגליים וישבן יום אחרי בטן וידיים
מבחינתי כשאת קובעת רק כמה פעמים את משאירה פתח לדחיות והתמהמהות ואז בסוף את לא מתאמנת כי תמיד יש את מחר