3 תשובות
תקחי ביצה (או כמה שאת רוצה תלוי כמה אנשים אוכלים) תערבבי אותה בצלחת תוסיפי מלח ( עוד או דברים עם את רוצה) תחממי מחבת עם שמן זית תחכי שיתחממם ואז תשפכי לשם את הביצה ופשוט תחכי שהיא תהיה מוכנה ואז תהפכי וזהו
מדליקים את האש, שמים מחבת, על אש בינונית שמים בערך כפית חמאה, נותנים לה לימס ולא לשרוף אותה אז זהירות שהאש לא גבוהה מידי, שמים ביצה שעירבבנו קודם, מגביהים את האש קצת ואז מנמיכים כדי שיתבשל לגמרי מבלי להשרף, הופכים כשהיא יציבה וזהו
מאוד קל את שמה שמן קנולה או זית במחבת או במקום חמאה או מרגינה מורחת במחבת בחירה שלך אני אישית משתמשת בשמן לא חמאות ומרגינות שוברת שתי ביצים כדי להיות שבעה מלח אם את אוהבת שימי גם פלפל ועוד תבלין חצי בצל סגול אם אין אז לבן אם לא אוהבת בצל אפשר בלי אבל מאוד מוסיף אם את שמה בצל אז לחתוך חצי ממנו חתוך דק
באותו הנושא: