7 תשובות
קחי ביצה, תשברי אותה בקערה ושימי על המחבת עם שמן
ראי בקישור:
ביצה
מלח
זה שאלה מכשילה?
אנונימית
לוקחת ביצה משקשקת ושמה במחברת
אם את רוצה את יכולה להוסיף גם גבינה או ירקות
ואם את רוצה ביצת עין את פשוט שוברת ישר לתוך המחבת
לוקחת מחבט
שמה קצת שמן על אש נמוכה-בינונית
בינתיים לוקחת ביצה
שוברת לתוך כוס
מקשקשת אותה טוב טוב
מוסיפה מלח פלפל
אם בא לך להתפנק בצל/פטריות/עגבניה/פטרוזיליה
שופכת לתוך המחבט
מחכה דקה שתיים
הופכת עם מרית
מחכה עוד דקה
וואלה
בעיקרון פשוט שוברים ביצה, מערבלים אותה למרקם אחיד פחות או יותר, ומטגנים.
את יכולה להכין חביתת ירק - עם פטרוזיליה או עם בצל (ירוק או לבן, שניהם יעבדו)... גם עם גבינה יכול להיות נחמד.
ויש כאלה שעושים חביתה עם חלב, אני לא באמת יודעת איך זה עובד אבל שמעתי על זה פה ושם.
כן, עד כאן הידע שלי במטבח. חביתה. d: