6 תשובות
אין לך מה לפחד,אין דבר כזה על טבעי,
לפחות לא בארץ.
לפחות לא בארץ.
יכול להיות שהייתה בעיה בחשמל לרגע בגלל המזג אוויר תנשמי עמוק הכל בסדר
תפזרי קמח על כל הבית
זה קרה לי גם וגם אני ממש נלחצתי כנראה לא סגרת טוב
יש לך רוחות בבית
בגלל שעשית משו רע
את תמותי חבל אהבנו אותך
(סתם לא מכירה אותך בכלל)
בגלל שעשית משו רע
את תמותי חבל אהבנו אותך
(סתם לא מכירה אותך בכלל)
קורה שיש קפיצות בחשמל
הכל בסדר לא לדאוג
הכל בסדר לא לדאוג
באותו הנושא: