3 תשובות
גם אני הייתי ככה וכל פעם שירדו עליי ירדתי עליהם בנקודות הכי רגישות,והם פחדו לדבר אתי;)
לאנשים יהיה תמיד מה להגיד רע עליך את תעשי מה שעושה לך טוב.
גם לי הייתה תקופה כזאת, תנסי לחשוב על דברים שאת טובה בהם ועל חוזרות שלך וככה תבני יותר ביטחון עצמי, אני למשל התחלתי להתלבש כזה יותר יפה ואז הרגשתי טוב עם עצמי וזה עזר לי בקטע הזה, כמובן שזה לא חייב להיות זה פשוט תמצאי משהו שאת באמת חזקה בו יותר ואז לאט לאט הביטחון שלך יבנה ופחות תחשבי על מה שאחרים חושבים :)