3 תשובות
להתחיל ממש בקטן כי אם תתחילי בגדול את תפסיקי מהר מאוד..
תתחילי עם הליכה של 20 דקות פעם או פעמיים בשבוע ולאט לאט תוסיפי ימים
תתחילי עם הליכה של 20 דקות פעם או פעמיים בשבוע ולאט לאט תוסיפי ימים
לוקח זמן לא הרבה אבל זה עניין של הרגל והתמדה ולהתחיל בקצת ולעלות על פעם בעומס
אם את מתמידה בכל פעם שאת יוצאת לריצה, רכיבה או מה שאת עושה את משתפרת, ככל שתעשי את זה יותר תישתפרי יותר
הכל פעם שאני יוצאת לרכיבה של שעה ככה אני מרגישה שיפור עצוםם אז כן..
הכל פעם שאני יוצאת לרכיבה של שעה ככה אני מרגישה שיפור עצוםם אז כן..
באותו הנושא: