3 תשובות
שואל השאלה:
תעזרו פליז
אנונימית
אולי תנסי לדבר אתן על זה שמפריע לך שהן לא מתכננות משהו ליום הולדת שלך
וואי יום הולדת זה באמת יום שיכול לעורר טריגרים.. כי זה בעצם יום בו את 'אמורה' לקבל אהבה ויחס, ככה שלפעמים זה הופך להיות המבחן שלנו לעצמנו האם בכלל אוהבים אותי באופן כללי.

אני מקווה שמשהו השתנה מאז שכתבת פה, אבל תדעי שבכל מקרה, ספציפית לגבי היומולדת, את יכולה ליזום בעצמך משהו, אם זה חשוב לך. משהו כמו- היי, יש לי יומולדת בחמישי, בא לי להתפנק ולצאת איתכן לגלידה או משהו' ואז כבר זה יזרום משם.. אמנם לא הפתעה, אבל יכול להיות שיעופו על זה וכבר יארגנו לך משהו קטן בתוך היציאה הזאת..

אני יודעת שאולי את יותר מידי עצובה בשביל להציע דבר כזה.. אולי זה נראה לך פתטי ועלוב עוד יותר.. אוף זה כזה באסה להרגיש את הבדידות הזאת, בטח כשאת הכי דואגת לאחרות ונותנת מעצמך. זה כמו כאפה לפנים.. חוסר ההדדיות הזאת..

אין לי עצות או פתרונות... אבל מקווה שלפחות לפרוק פה עוזר לך.

יכול להיות שלוקחים אותך כמובן מאליו, ובגלל זה את מרגישה שאף אחד לא זוכר אותך.

מקווה שתמצאי משהו טוב לעשות עם עצמך בחמישי!! תחגגי את היומולדת שלך לפחות עם עצמך!! זה אמנם לא ירפא את הכאב הזה של חוסר ההדדיות, אבל מגיע לך לציין את היומולדת שלך כיום בפני עצמו, שלא תלוי באחרים. נטו כי את פה בעולם הזה 15 או 16 שנים :)
באותו הנושא: