4 תשובות
אני חושבת שהכי טוב זה לנתק את הקשר אבל אם את לא רוצה את יכולה פשוט להחזיר להם בהלגנטיות
וואלה אני זה קרה לי ניתקתי קשר היה קשה אבל מצאתי אחרות
לדבר איתן זו הדרך הכי טובה לפתור את זה. תסבירי להן שזה לא נעים לך. אם הן חברות אמיתיות, הן יבינו ויפסיקו.
להחזיר להן באותו מטבע