8 תשובות
לא חושבת.
לא נראה לי
בקשהה
לא נראה לי
לא..
לא
כמובן שישנו סיכון, את עלולה לבצע אספירציה וקנה הנשימה שלך עלול להיחסם
כולכם פה טועים, היכן ההגיון שלכם?
כולכם פה טועים, היכן ההגיון שלכם?
זה מסוכן להקיא במצב שכיבה או בצורה שיכולה לגרום לך להיחנק מהקיא
באותו הנושא: