6 תשובות
זה תלוי איך את לוקחת את זה. אם את לא נלחצת מזה ומשחררת זה הדבר הכי כיף שיש
יש לי חלומות צלולים כל לילה, זה הדבר הכי כיף בעולם, אין מה לפחד.
זה חלום שני שולטת בו, אני יכולה לחלום מה שבא לי ולהחליט מה האנשים החלום יעשו ויגידו.
ואין חלומות רעים כי אני שולטת בזה.
זה אשכרה מושלם
חלמתי פעם אחת וזה מדהים
שואל השאלה:
אבל אין את השיתוק שינה ?
הבנתי שזה נורא מפחיד
אנונימית
אני חולמת בלי שיתוק שינה למזלי וזה מדהים .
זה לא מפחיד, אפשר לחלום חלום צלול בלי שיתוק שינה