2 תשובות
חולה סוכרת מסוג 1- זו סוכרת נעורים והיא לא יכולה לעבור, אלא תמיד נשארת.
חולה סוכרת מספר 2- זו סוכרת שנגרמת מריכוז גבוה של סוכר בדם, זה יכול להיווצר למשל מהשמנת יתר, אך סוכרת זו גם ניתנת לטיפול ואפשר גם להבריא ממנה, אם עושים פעילות גופנית, אוכלים בריא.
זה נכון מה שאמרו מאליי אך לא פרטו ממה הדבר נובע.
סכרת סוג 1 היא סכרת ובה לא מופרש ההורמון אינסולין מהלבלב ולכן הסוכר לא נכנס לתאים ונוצר ריכוז גבוה של סוכר בדם.
סוג 2 היא שונה כי אינסולין מופרש באופן תקין אך ישנה בעיה כיוון שהקולטנים להורמון התרגלו אליו והם נהיו "אדישים" להורמון ולכן הוא לא פועל וכתוצאה מכך הסוכר לא נכנס לתאים וריכוז הסוכר בדם נהיה גבוה. (אם צריך עוד עזרה בביולוגיה אני יכול לעזור)