8 תשובות
ואני גובהת
לא.. את תפליצי... לא מומלץ אם את ישנה עם חבר שלך.. מנסיון.
אנונימי
שואל השאלה:
איזה לישון אם חבר אני כולה בת 13!
איזה לישון אם חבר אני כולה בת 13!
חחחח לא לישון עם חבר את תפליצי xd
נראלי קצת אני עושה ככה אני כול שבוע גובהת
לא
שואל השאלה:
לא מצחיק, ביי.
לא מצחיק, ביי.
באותו הנושא: