6 תשובות
שואל השאלה:
אם היית רואה את התפריט שלי היית בהלם מכמות הפירות והירקות חח קיצר התפריט אחלה
ותודה אני אנסה לשלב מחר ריצה
אם היית רואה את התפריט שלי היית בהלם מכמות הפירות והירקות חח קיצר התפריט אחלה
ותודה אני אנסה לשלב מחר ריצה
אנונימית
אז איך את כבר לא יורדת? בהצלחה בכל זאת
שואל השאלה:
ירדתי כבר 4 קילו (:
ירדתי כבר 4 קילו (:
אנונימית
אם זה בכוונה לרדת במשקל זה טוב אבל אם תתאמני בלי תפריט זה לא יעזור
תעשי ריצות ארוכות זה משפיע יותר מהליכה ומרענן יותר
זה אחלה